سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

به کار بستن دانش را وا نمی گذارد، جز کسی که در پاداش آن تردید دارد . [امام علی علیه السلام]

صفحه اول   |   شناسنامه   |   رایانامه   |   پیام رسان یاهو   |    RSS 


سال«اصلاح الگوی مصرف»  

همه ما بخصوص مسئولان قوای سه گانه، شخصیتهای اجتماعی و آحاد مردم باید در سال جدید در مسیر تحقق این شعار "مهم، حیاتی و اساسی " یعنی "اصلاح الگوی مصرف در همه زمینه‌ها "، برنامه ریزی و حرکت کنیم تا با استفاده صحیح و مدبرانه از منابع کشور، مصداق برجسته ای از تبدیل احوال ملت به نیکوترین حالها، ظهور و بروز یابد.


 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

چرا ماها بعضی موقع ها بی تقوایی می کنیم؟

برای دعواهای سیاسی خودمون میایم بی تقوایی می کنیم! مگه از خدا نمی ترسیم! مگه نمی دونیم خدا شاهد و ناظره!

چند روز پیش خبری خوندم آقای رحیم مشائی رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی که در مراسمی که در اون رقص در ترکیه بوده حضور داشتن! من نمی دونم بودن یا نبودن و فقط خدا می دونه و اینو میدونم که اگر هم بودن بازگو کردنش غیبته و حروم و تا اونجایی که من فهمیدم توی فیلم اصلا ایشون نبوده مثل فیلمی که بازتاب پخش کرد و گفت آقای احمدی نژاد در مراسم رقص بوده! خودم فیلمشو گرفتم خبری از آقای احمدی نژاد هم نبود! نمی دونم شاید بوده ما که ندیدیم شاید هم چشم بصیرت میخواسته! حالا بر فرض هم که بوده(آقای مشائی) توی فیلم که خبری نبود فقط یه عکس بود که اصلا معلوم نیست کیه! اگر هم بگیم ایشون بوده! شاید مجبور بوده اونجا باشه چون اون عکسی که من دیدم سر طرف روبه طرف دیگه بود!خیلی احتمالات دیگه هم هست چون اسلام به ما میگه ظن بد نداشته باشیم...

خلاصه تقوی تقوی... ! بخاطر سیاست! پول! زن! فرزند و... نباید خودمونو خراب کنیم! آیات قرآن می فرمایند که عده ای بخاطر حب زن و فرزند و مقام و ثروت و... از خدا رو می گردونن! نکنه ما هم اینطوری بشیم!

اینا رو که گفتم در دفاع از آقای احمدی نژاد نبود ها! هرچند هم که دارم می بینم واقعا آدم مخلص و کاری ایه با یه سری مشکلات که معصوم نیستند! خطا و اشتباه هم دارند! مثلا ایشون می تونستن بشن هسته اصولگراها که نشدن!...(ولش کن بابا،آقا می فرمایند مشکلات رو سر سفره مردم نیارید) بعد هم آقا همش می فرمایند دولت مخلص،خدمتگزار،دولت عقبه فکری دارد و... حالا ما نباید از ایشون با اینا همه سختی های سر راهش حمایت کنیم؟ بعضی ها سر هر چیزی میشه میان گیر میدن به این دولت،یکی نیست بگه آقای ایکس آقای ایگرگ خودت چه کردی؟ خودت چقدر کار مثبت کردی و چقدر خرابکاری؟ اکثر اینها خودشون کاراشون مشکل داره مثل.... !نمی خوام اسم ببرم و بیام یه چیزایی از یکی ها،بگم که... استغفرالله.... همین ماه مبارک رمضان، هفته آخرش تو دیدار دانشجویی با حضرت آقا بودیم،آقا فرمودند:(اینو می گم دیگه هیچی نمی گم خودتون قضاوت کنید)«یک نکته‏ى دیگرى که من در خلال اظهارات شما دوستان دیدم، این است که گویا این‏گونه تصور میشود که عقبه‏ى کارشناسى دولت نهم، عقبه‏ى ضعیفى است یا اصلاً چنین عقبه‏اى وجود ندارد! من که هر روز حدود شاید شانزده، هفده تا روزنامه را با گرایشهاى مختلف از جریانهاى مختلف کشور مرور میکنم و مى‏بینم، این، عیناً یکى از همان نقاطى است که جریانهاى مخالف با این دولت مورد تأکیدشان است. ما تصور میکردیم که این‏گونه اظهارات و شایعه‏پراکنیها خیلى تأثیر ندارد، اما حالا مى‏بینیم نه، بى‏تأثیر هم نبوده است! یعنى شما که دانشجو و جزو قشر زبده و نخبه هستید، واقعاً تصور میکنید که دولت، عقبه‏ى کارشناسى ندارد! نمیشود چنین قضاوتى بکنید، این‏طور نیست. یا مثلاً در اظهارات شما بود که: تغییراتى که در دولت انجام میگیرد، تا آن اعماق بدنه‏ى اجرایى، تغییر ایجاد میشود! این‏گونه نیست. خوب، دولتهاى متعدد و پى‏درپى‏اى با من سروکار داشته‏اند و من با آنها کار کرده‏ام؛ نوع کارشان، نوع تحرکشان، نوع اقدامهایشان و تعویضهایشان را دیده‏ام؛ این ایرادى که تقریباً یکى از سرلوحه‏هاى مخالفان - حالا مخالفان مذاقى، سیاسى و هر چه هست - با این دولت هست و مطرح میکنند، من به هیچ‏وجه تأیید نمیکنم؛ این‏طورى نیست. البته تغییر و تبدیلهایى در همه‏ى دولتها شده است؛ در بعضى دولتها بیشتر و در بعضى کمتر. و این دولت نهم، جزو آن بیشترها نیست. از این تغییرات وسیعتر و عمیق‏تر فراوان داشتیم. این شایعات روزنامه‏اى و اینها را خیلى ترتیب اثر ندهید.»

با این اوصاف به نظر شخصی بنده حقیر آقای احمدی نژاد فردی بسیجی و بسیار مخلص و کاری و متعهد ولی با مقداری کارها و نظرات اشتباه،مثل... ! و آقای لاریجانی هم بسیار مدیر و مدبر بودند و مخلص ولی جا افتاده تر نسبت به آقای احمدی نژاد و آقای قالیباف هم مدیر و مدبری بسیار قوی و کاری و مخلص و جهادی و جا افتاده و آیت الله هاشمی رفسنجانی هم به نظرم برای مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان بهترن، هر چند که به نظر اکثر مردم هم همینه که توی این انتخابات ثابت شد.

به نظرم باید بدون تعصب و... با توجه به کارهای انجام شده طرف و اطرافیانش و... فکر کنیم و درست رو بفهمیم...

خداحافظ شما


- کلمات کلیدی:

- گردآورنده: حسین شهیدی - جمعه 85/10/8 - ساعت 9:11 عصر  

نظرات دیگران()


لیست کل مطالب(غیر از بایگانی شده ها)
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب
لبیک یا خامنه ای
نماز جمعه وحدت بخش پس از نا آرامی ها
گفتمان امام خمینی(ره)-1-
گفتمان امام خمینی(ره)-2-
گفتمان امام خمینی(ره)-3-
گفتمان امام خمینی (ره)-4-
[عناوین آرشیوشده]