سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

همواره بیندیشید که آن مایه زندگانی دل [امام حسن علیه السلام]

صفحه اول   |   شناسنامه   |   رایانامه   |   پیام رسان یاهو   |    RSS 


سال«اصلاح الگوی مصرف»  

همه ما بخصوص مسئولان قوای سه گانه، شخصیتهای اجتماعی و آحاد مردم باید در سال جدید در مسیر تحقق این شعار "مهم، حیاتی و اساسی " یعنی "اصلاح الگوی مصرف در همه زمینه‌ها "، برنامه ریزی و حرکت کنیم تا با استفاده صحیح و مدبرانه از منابع کشور، مصداق برجسته ای از تبدیل احوال ملت به نیکوترین حالها، ظهور و بروز یابد.


 

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع و نزدیک شدن به عید نوروز،سر آغاز طراوت طبیعت و نزدیک شدن به انتخاباتی دیگر، امتحانی دیگر...

همانگونه که مستحضرید همه ما در قبال جامعه و دیگر افراد و خون شهدا وظیفه داریم،ما وظیفه داریم در انتخابات افراد اصلح را انتخاب کرده و به آنها رای دهیم...

اصلا چه کسانی اصلح هستند؟

می دانید که ما یا باید خود به نتیجه برسیم که اصلح کیست یعنی یا خودمان باید اهل خبره و تشخیص باشیم یا به افراد عادل آگاه که اهل خبره و تشخیص هستند رجوع کنیم، رهبر معظم انقلاب که عالمی عادل است بهترین فرد برای رجوع می باشد چرا که آگاه تر از همه به مسائل می باشد. (عادل به معنای فقهی یعنی گناه کبیره انجام ندهد و اصرار بر گناه صغیره هم نداشته باشد که البته این هم نیاز به وسواس به خرج دادن نیست و بر اساس ملاحظه حال ظاهری فرد است.)

حال با بیانات رهبر معظم انقلاب می توانیم تبیین کنیم که چه کسانی اصلح هستند...:

حضرت آیت الله خامنه‌ای ایجاد تردید در مردم در زمینه خدمات بزرگ دولت و مجلس، را از اهداف تبلیغاتی بیگانگان دانسته و تأکید کردند: مردم نمایندگانی را انتخاب کنند که دارای مرزبندی روشن و مشخص با دشمنان باشند و راه را برای خدمت بیشتر دولت پرتلاش و خدمتگزار کنونی، هموارتر کنند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با یادآوری سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر نترسیدن از دشنام و اخم دشمن، افزودند: امام بزرگوار معتقد بود دشمنان ملت، بی جهت و بدون هدف از کسی تعریف نمی کنند و ملت هوشیار ایران، این سخن امام را همواره در خاطر دارد.

ایشان افزودند: بنده با اطمینان کامل تأکید می‌کنم که انتخاباتی که تاکنون انجام شده، صحیح و درست بوده و انتخابات روز جمعه نیز همینگونه خواهد بود. 
 
دیدار قشرهایی از مردم شهرهای مختلف کشور 22/12/86

با این اوصاف باید دید:

چه کسانی با دشمنان دارای مرزبندی آن هم به طور روشن و مشخص هستند؟

چه کسانی راه را برای خدمت بیشتر دولت پرتلاش و خدمتگزار کنونی هموار تر می کنند؟

چه کسانی مورد حمایت دشمنان ملت قرار گرفته اند تا آنها را از دایره اصلح خارج نمود، در همین زمینه می خوانیم: دبیرکل حزب مشارکت: حمایت بوش از اصلاح طلبان به نفع اصولگرایان تمام می شود. نشست خبری محسن میردامادی22/12/86


- کلمات کلیدی:

- گردآورنده: حسین شهیدی - چهارشنبه 86/12/22 - ساعت 8:41 عصر  

نظرات دیگران()


لیست کل مطالب(غیر از بایگانی شده ها)
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب
لبیک یا خامنه ای
نماز جمعه وحدت بخش پس از نا آرامی ها
گفتمان امام خمینی(ره)-1-
گفتمان امام خمینی(ره)-2-
گفتمان امام خمینی(ره)-3-
گفتمان امام خمینی (ره)-4-
[عناوین آرشیوشده]