سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

هرکه بدخو شود، دوست و رفیقش نایاب گردند . [امام علی علیه السلام]

صفحه اول   |   شناسنامه   |   رایانامه   |   پیام رسان یاهو   |    RSS 


سال«اصلاح الگوی مصرف»  

همه ما بخصوص مسئولان قوای سه گانه، شخصیتهای اجتماعی و آحاد مردم باید در سال جدید در مسیر تحقق این شعار "مهم، حیاتی و اساسی " یعنی "اصلاح الگوی مصرف در همه زمینه‌ها "، برنامه ریزی و حرکت کنیم تا با استفاده صحیح و مدبرانه از منابع کشور، مصداق برجسته ای از تبدیل احوال ملت به نیکوترین حالها، ظهور و بروز یابد.


 

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا باقرالعلوم(سلام الله علیه)

سلام بر تو ای حجت خدا،سلام بر تو ای شکافنده علوم و سلام بر تو ای محمد بن علی(ع)

این عکسو ببینیم:

دیدین؟ حالا یه چیزی می گم ناراحت نشیم ها،با دیدن این عکس کی جرأت می کنه یعنی کی از خجالت آب نمی شه که براش سنگ قبر خوب و خوشگل و... بزارن؟هان؟جرأت دارین؟ مقرب درگاه خدا،حجت خدا همچین قبری داشته باشه و ما.... ، نه! من می دونم ما جرأت نمی کنیم البته این مسأله با سنگ قبر برای امام(ره) و شهدا و علما و پدر و مادر فرق داره ها من برای خودمون گفتم...

اسلام،قربونش بریم،پدر و مادرمان فدایش باد،بله پدر و مادرمون! اصلا هم پدرومادرمون و هم خودمونو و بقیه، مگه خون پدر و مادر ما از خون مقربان خدا،از خون پیامبر خدا(ص) و آلش رنگین تره؟هان؟ اونا فقط باید سختی بکشن؟فقط باید به اونا ظلم بشه؟

امروز شهادت امام محمد باقر(علیه السلام) شکافنده علوم بود،من که کسی نیستم در مورد ایشون چیزی بگم میتونید اینجا مراجعه کنید.

تابستون بود ... آه! چه مظلومیتی!،مظلومیت از خاکش هم می بارید،حتی از آن فردی که گذاشتن اونجا بالای قبرشون داره به اونا توهین می کنه، جسارت می کنه! بله بقیع بود،چه مظلومیتی! چند تا نفهم بیشعور هم گذاشتن اونجا دارن برای ما نظر فقهی و خذعبلات می گن با حاج آقای قرائتی هم درگیر شدن! حالا کیا میومدن اینا رو می گفتن؟ چهارتا بیسواد که تا دیروز از بد بختی و فقر توی افغانستان و همین سیستان خودمون... البته ائمه خیلی کرم دارن میدونید چرا؟ نسبت به اونا هم کرم دارن،میزارن اون بدبختا بیان با حرفاشون یه پولی بگیرن! تا زنگی دنیاشون... خود من که همچین فقری نداشتم که ببینم چند مرده حلاجم ببینم میتونم دزدی نکنم،می تونم همچین کاری نکنم یا....

خدایا ماها رو ببخش،ببخش بخاطر جفایی که در حق مقربان تو میشه.حالا چه اون زمان که سر پیامبر اعظم(ص)... خدایا واقعا چه سختی هایی کشیده شده تا دین بدست ما برسه و ما هم... بهترین خلق خدا،پیامبر خدا با چه سختی ای میفرتن غار حرا یا حضرت خدیجه زن،بله یه زن با اون کوههای اونموقع میرفتن برای پیامبر غذا و ... ببرن، الهی العفو، و چه الان که ما شیعه ها هم ... خدایا تا حالا لطف کردی کمکمون کردی از این به بعدشم کمکمون کن،خدایا ما که از خودمون هیچی نداریم،کمکمون کن،ما که مرده بودیم و خواهیم مرد،خدایا به حق امام باقر(علیه السلام) مارو ببخش و مورد راهنمایی خاصت قرار بده.

واقعا چرا ما از خدامون اطاعت نمی کنیم؟چرا؟مگه به خدا،اصلا حداقل خدا استغفر الله هیچی از آتیش جهنم نمی ترسیم؟به خدا و معاد و ... اعتقاد نداریم؟به طرف می گی چرا حجابتو رعایت نمی کنی میگه دلت صاف باشه! هر موقع سوار ماشینی چیزی می شم نواری چیزی گذاشته بهش می گم آقا تا حالا شده واقعا عاشق یه دختر شی؟(البته نه از این عشقای الکی کثیف ها) سعی نمی کنی هر چی بهت می گه انجام بدی؟ طرف می گه بله تا جایی که بتونمو اینا.... حالا خدای قادر حکیم متعال ارحم الرحیم که ما و اون دختره رو آفریده اندازه یکی از مخلوقاتش اندازه یه دختر ارزش اطاعت نداره؟ د جواب بدین دیگه چیه گیر کردیم؟ خب معلومه خیلی هامون گیر می کنیم مخصوصا خودم که در پست بعدی برجک خودمو اثال خودمم هم می زنم از زبان امیرالمؤمنین(سلام الله علیه)

دیگه زیاد سرتون درد نمی یارم-یا حق

جهت شادی روح حضرت آیت الله العظمی شیخ جواد آقای تبریزی،شهید حاج احمد کاظمی و یارانشون که نامشونم کم برده میشه هر چند که اونا اصلا دنبال اسم نبودن اونا دنبال شهادتشون بودن اصلا بسیجی مظلومه اصلا مگه ماها از پیامبر(ص) بالاتریم؟بله،ما هم اگه بخوایم به خدا برسیم باید مظلوم شیم(از خودم نمی گم حدیثه خواستین بعدا می گم) و همچنین شادی روح حاج آقای ابوالقاسمی پور و همسر محترمه شان صلوات.

یا غافر الذنب و الخطیئات و یا ارحم الراحیم بحق محمد و آله العفو العفو العفو، خدایا واقعا اگه تو ماها رو نبخشی کی میخواد ببخشه؟ خدایا از ما در گذر خدایا تو غافری و من گناهکار...


- کلمات کلیدی:

- گردآورنده: حسین شهیدی - پنج شنبه 85/10/7 - ساعت 8:45 عصر  

نظرات دیگران()


لیست کل مطالب(غیر از بایگانی شده ها)
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب
لبیک یا خامنه ای
نماز جمعه وحدت بخش پس از نا آرامی ها
گفتمان امام خمینی(ره)-1-
گفتمان امام خمینی(ره)-2-
گفتمان امام خمینی(ره)-3-
گفتمان امام خمینی (ره)-4-
[عناوین آرشیوشده]