سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

انسان، به دین دوستش است . پس هریک از شمابنگرد که با چه کسی دوستی می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

صفحه اول   |   شناسنامه   |   رایانامه   |   پیام رسان یاهو   |    RSS 


سال«اصلاح الگوی مصرف»  

همه ما بخصوص مسئولان قوای سه گانه، شخصیتهای اجتماعی و آحاد مردم باید در سال جدید در مسیر تحقق این شعار "مهم، حیاتی و اساسی " یعنی "اصلاح الگوی مصرف در همه زمینه‌ها "، برنامه ریزی و حرکت کنیم تا با استفاده صحیح و مدبرانه از منابع کشور، مصداق برجسته ای از تبدیل احوال ملت به نیکوترین حالها، ظهور و بروز یابد.


 

بسم الله الرحمن الرحیم

ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون

با آغاز بیداری اسلامی که نقطه‌ی اوج آن سربرآوردن جمهوری اسلامی در ایران بود، اردوگاه استعمار غربی با تهدیدی بزرگ روبرو شد. مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی)

دیشب یعنی چند روزی بیشتر از راهپیمایی میلیونی 22 بهمن نگذشته و چند روز پس از شهادت برادران پاسدارمان توسط گروهک آمریکایی ریگی، باز هم منافقین کور دل به دستور اربابان آمریکایی خود در دو نقطه حساس کشور دست به نا امن کردن کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران زدند... دیشب در دو نقطه که یکی در زاهدان بود(در این شهر دوبار) منافقین کور دل دست به خرابکاری زدند، در زاهدان از ساعت 10 شب تا ساعت 12:30 شب درگیری با منافقین به طول انجامید که بحمدلله با ایستادگی برادران غیورمان در ناجا و سپاه هر دو تؤطئه خنثی گردید... ما افتخار میکنیم که ایرانی ایم چرا که چون ایرانی مسلمانیم این تؤطئه ها علیه ما صورت می گیرد... شادی روح شهدای عملیات صلوات...

2 عملیات تروریستی در زاهدان کشف و خنثی شد

خبرگزاری فارس: یک مقام آگاه امنیتی با اشاره به ناکامی اجیرشدگان آمریکا در جهت تفرقه‌افکنی بین مذاهب در شرق کشور، از ناکامی آنها در اجرای چند عملیات تروریستی دیگر خبر داد.

یک مقام آگاه امنیتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با تشریح جزئیات بیشتری از تلاش اجیرشدگان آمریکا برای ایجاد تقابل بین شیعه و سنی در شرق ایران اظهار داشت: حادثه تروریستی بلوار ثارالله که منجر به شهادت جمعی از شهروندان شیعه و سنی زاهدانی شد، موجی از انزجار را نزد شیعیان و اهل تسنن منطقه علیه این گروه‌های تروریستی به وجود آورده که حضور گسترده و کم نظیر مردم شیعه و سنی منطقه در مراسم تشیع جنازه شهدای این حادثه تروریستی، نمایش بخشی از همین خشم و نفرت بوده است.
وی با بیان این‌که در پی این حادثه اشرار مزدور سعی داشتند روز گذشته طی دو نوبت اقدام تروریستی، از مردم منطقه به ویژه اهل تسنن انتقام بگیرند، تصریح کرد: در این رابطه چند تن از اشرار سعی داشتند در نزدیکی مسجد مکی زاهدان بمب‌گذاری کنند که با هوشیاری مردم و نیروهای بسیج، تروریست‌ها قبل از هر اقدامی متواری شدند که تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.
به گفته این مقام امنیتی، اشرار در اقدام دوم نیز سعی داشتند یکی از مولوی‌های اهل تسنن سراوان را که درست روز گذشته برائت خود را از اشرار و اقدامات تروریستی اعلام نموده و آن را به شدت محکوم کرده بود، ترور نمایند که با هوشیاری مردم در این اقدام نیز موفق نشدند.
وی همچنین خبر داد: عوامل تروریستی وابسته به آمریکا که نتوانستند نیات پلید خود را عملیاتی کنند، شبانه در اقدامی کور بمب خود را به داخل یک مدرسه دخترانه پرتاب کردند که در این حادثه به کسی صدمه‌ای وارد نشد. پس از این حادثه نیروهای انتظامی به تعقیب اشرار پرداختند و تلاش‌های لازم در این زمینه ادامه دارد.

پیوندها:

- 120پوند مواد منفجره در خانه‌های تیمی اشرار زاهدان کشف شد

- مشروح گزارش‌ها و اخبار حوادث تروریستی چهار روز گذشته زاهدان


- کلمات کلیدی:

- گردآورنده: حسین شهیدی - شنبه 85/11/28 - ساعت 2:12 عصر  

نظرات دیگران()


لیست کل مطالب(غیر از بایگانی شده ها)
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب
لبیک یا خامنه ای
نماز جمعه وحدت بخش پس از نا آرامی ها
گفتمان امام خمینی(ره)-1-
گفتمان امام خمینی(ره)-2-
گفتمان امام خمینی(ره)-3-
گفتمان امام خمینی (ره)-4-
[عناوین آرشیوشده]