سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

از آنچه نمی شود مپرس که آنچه شده است تو را بس است . [امام علی علیه السلام]

صفحه اول   |   شناسنامه   |   رایانامه   |   پیام رسان یاهو   |    RSS 


سال«اصلاح الگوی مصرف»  

همه ما بخصوص مسئولان قوای سه گانه، شخصیتهای اجتماعی و آحاد مردم باید در سال جدید در مسیر تحقق این شعار "مهم، حیاتی و اساسی " یعنی "اصلاح الگوی مصرف در همه زمینه‌ها "، برنامه ریزی و حرکت کنیم تا با استفاده صحیح و مدبرانه از منابع کشور، مصداق برجسته ای از تبدیل احوال ملت به نیکوترین حالها، ظهور و بروز یابد.


 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

درس... درس... درس... زندگی همش درسه

و باز هم درس بزرگ و همیشگی اسلام... درس تکراری زندگی... درس بیداری اسلامی... درس عزت اسلامی...

ببینیم چقدر آقا به وحدت بین شیعه و سنی تاکید دارند،مگه چقدر مهمه که اینقدر حضرت آقا تأکید دارند؟ اصلا ماها مسلمونیم... و دینمون واحده... پس چرا بعضی ها نا آگاهانه به این وحدت ضربه می زنن؟ میدونین چرا آقا اینقدر وحدت وحدت می گن؟ چون استکبار جهانی با جدایی بین شیعه و سنی میخواد شیطنت کنه، میخواد ماها رو به جون هم بندازه یعنی یه جورایی همون خاورمیانه جدید و بزرگشون!!! ولی با دست خودمون!!! به قول جناب آقای احمدی نژاد که امروز در نیکاراگوئه در بین مردم سخنرانی کردن استکبار میخواد با این کارا خرابکاریای آمریکا در عراقو لاپوشونی کنه!  استکبار یعنی اهداف صهیونیستی،میدونین اهداف صهیونیستی چیه؟ صهیونیست ها در کتب منحرف شده خودشون دارن که حکومت ها و همه چیز از آن ماست و باید سعی و تلاش کنیم تا همه را پس بگیریم! حتی دارن که اگر برای باز پس گیری باید از ناموس خودمون استفاده کنیم!!! یعنی استفاده ابزاری از زنانشون!!! الان توی کشورای اروپایی و برخی کشورای دیگه... آمار در بیاریم می بینیم که بسیاری از زنان فاحشه اسرائیلین!!! میشه به من بگین چرا یه رویکرد جهانی رفته به سمت و سوی تبلیغ توسط زنان؟!!! الکی که نمی شه!!! شهوت از اول بوده! چرا از صد سال پیش خیلی افتضاح شده؟!!! کسی که ضعف داره و منطق و دلیل نداره یا از سلاخ استفاده می کنه یا از احساسات... خلاصه... در دو هفته گذشته یه عده از ... و نیز یه عده دیگه... بیانیه هایی تند بر علیه ایران و شیعه صادر کرده بودند که این هم باز شیطنت استکبار بود چون...! دیدین آقای لاریجانی رفتن عربستان... امروز هم حضرت آقا دیداری داشتن برای همین منظور، یعنی هر چه بیشتر کردن وحدت، دوستان! ما شیعه و سنی مثل همیم و هممون مسلمونیم، وحدت دیگه از این بالاتر؟ هممون خدا پرستیم... حضرت محمد مصطفی پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) رو به پیامبری قبول داریم... قبلمون یکیه... و و و... دینمون یکیه... پس این اختلافات چیه؟ این اختلافات چیزی نیست جز خرابکاری های استکبار... صهیونیزم جهانی... بهترین جواب رو آقا دادن بخونیم:

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار شرکت کنندگان در هم اندیشی علمای اهل تسنن و تشیع و دومین همایش بزرگداشت ابن میثم بحرانی، تصریح کردند:  وحدت دنیای اسلام، هدفی اعلی و دست یافتنی است و علما باید در این زمینه به وظیفه سنگین خود عمل کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای هوشیاری علما و ارشاد مردم، گرفتار نشدن در دام وسوسه دشمن و کمک دولتهای اسلامی را زمینه ساز وحدت دنیای اسلام ارزیابی و خاطرنشان کردند: اگر این وحدت تحقق یابد پشتیبان دولتهای اسلامی خواهد بود و این دولتها دیگر مجبور نخواهند شد به دلیل ترس و ضعف خود به دامن انگلیس و امریکا پناه ببرند.

رهبر انقلاب اسلامی وجود اختلاف را در عقاید و فرقه ها امری طبیعی دانستند و افزودند: در دوران معاصر، استعمار از جهالتها، تعصبها و کج فهمی ها برای ایجاد اختلافات حداکثر استفاده را کرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، این حرکت استعماری شدت گرفت.
حضرت آیت الله خامنه ای انگلیس را به دلیل سابقه حضور در منطقه در ایجاد اختلاف میان صفوف مسلمانان متبحر توصیف کردند و افزودند: برجستگان مبارزه با استعمار از جمله امام خمینی ، سیدجمال الدین اسدآبادی – شیخ محمد عبده و شرف الدین عاملی بر وحدت امت اسلامی تأکید بسیار و تلاش کردند اختلافات، به حربه ای علیه دنیای اسلام تبدیل نشود.
حضرت آیت الله خامنه ای به تلاش اختلاف افکنان و جبهه استکبار در عراق، افغانستان، پاکستان و لبنان اشاره و تأکید کردند: کسانی که درصدد ایجاد اختلاف هستند نه شیعه هستند و نه سنی.
رهبر انقلاب اسلامی در همین زمینه خاطر نشان کردند دستگاههای اطلاعاتی امریکا و اسرائیل با ایجاد اختلاف و تحریک عناصر تندرو نقش اساسی در ناامنی عراق برعهده دارند و نا امن ترین مناطق عراق، محلهایی است که نظامیان آمریکایی در آنجا حضور دارند.
ایشان به ترفند دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران اشاره و تصریح کردند: با پیروزی انقلاب در ایران، امریکا برنامه جدیدی طراحی کرد تا انقلاب اسلامی ایران را انقلاب شیعی وانمود کند در حالی که انقلاب ما، انقلاب اسلامی و انقلاب قرآن است که افتخارش برافراشتن پرچم ارزشهای اسلامی توحید و معرفی احکام الهی و ارزش معنوی اسلام است و موفق نیز بوده است.
حضرت آیت الله خامنه ای ریشه دشمنی با انقلاب اسلامی ایران را همین موفقیت ارزیابی کردند و افزودند: اگر انقلاب ایران از دنیای اسلام، فلسطین، افغانستان و لبنان و هر مسلمانی که برای اسلام حرکت می کند حمایت و دفاع نمی کرد، دشمنان هم با ایران کاری نداشتند.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: با وجود همه این دشمنی ها، انقلاب اسلامی ایران روح غرور و افتخار به اسلام را در مسلمانها زنده کرد و امروز بیداری و عزت امت اسلامی در مقابل شکست دشمن آشکارتر شده است.
حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به شخصیت علمی علامه ابن میثم بحرانی، ایشان را فقیه و متکلمی بزرگ برشمردند که شرح او بر نهج البلاغه از بهترین شرح هاست .
در آغاز این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به هم اندیشی علما و فرهیختگان شیعه و سنی برای تحکیم وحدت و همبستگی اسلامی اشاره کرد و درباره دومین همایش بزرگداشت علامه ابن میثم بحرانی در ایران گفت: این همایش با هدف احیای میراث و هویت اسلامی برگزار و از میان مقاله های ارسالی، هفتاد مقاله انتخاب و در کمیسیونهای مختلف بررسی می شود.
در این دیدار چند تن از علمای اهل سنت و شیعه کشورهای اسلامی درباره همبستگی اسلامی و ضرورت هوشیاری علما و روشنفکران جهان اسلام سخنانی ایراد کردند.

 سلامتی مقام معظم رهبری صلوات


- کلمات کلیدی:

- گردآورنده: حسین شهیدی - دوشنبه 85/10/25 - ساعت 9:16 عصر  

نظرات دیگران()


لیست کل مطالب(غیر از بایگانی شده ها)
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب
لبیک یا خامنه ای
نماز جمعه وحدت بخش پس از نا آرامی ها
گفتمان امام خمینی(ره)-1-
گفتمان امام خمینی(ره)-2-
گفتمان امام خمینی(ره)-3-
گفتمان امام خمینی (ره)-4-
[عناوین آرشیوشده]