سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

کژی، با دانش راست می شود . [امام علی علیه السلام]

صفحه اول   |   شناسنامه   |   رایانامه   |   پیام رسان یاهو   |    RSS 


سال«اصلاح الگوی مصرف»  

همه ما بخصوص مسئولان قوای سه گانه، شخصیتهای اجتماعی و آحاد مردم باید در سال جدید در مسیر تحقق این شعار "مهم، حیاتی و اساسی " یعنی "اصلاح الگوی مصرف در همه زمینه‌ها "، برنامه ریزی و حرکت کنیم تا با استفاده صحیح و مدبرانه از منابع کشور، مصداق برجسته ای از تبدیل احوال ملت به نیکوترین حالها، ظهور و بروز یابد.


 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

اول میخوام همینجا به نوبه خودم از دریادار صفاری فرمانده نیروی دریایی سپاه تشکر و قدردانی کنم،میدونین چرا؟ دوربینم همرام نبود وگرنه عکسشو می گرفتم، بخاطر اینکه توی بعضی جاهای تهرون دیدم که به عنوان یادمان عکس همه شهدا این هواپیمایی که آخرین بار حادثه براش پیش اومد رو زدن، نمی خوام بگم چرا در مورد شهدای عرفه(شهید کاظمی و همراهانشون-البته اینجا چون علمه اینو نوشتم) بقیه شهدا عکسشونو کمتر زدن ولی میخوام بگم درسته شهید کاظمی از نظر خدمات توی همشون سر بودن(البته پیش خدا رو ما نمی دونیم) ولی به نظرم بقیه مورد کم لطفی قرار گرفتن یه مثال می زنم شاید بعضی ها بهشون بر بخوره! ولی منطقی فکر کنن می بینن که درسته! مثل هواپیمای سی 130 که هم برادرای ارتشیمون بودن و هم صدا و سیمایی و... ولی چون برادرای صدا و سیمایی که شهید شدن با این برادرای صدا و سیماییمون که الان زندن رفیق بودن اینایی که الان زنده اند احساساتی شدند و دیگه یادشون رفت که برادرای ارتشیمون هم بودن! آی کسایی که مسئولین و بقیه احساساتی نشین!... ،به بنیاد حفظ آثار توصیه می کنم این مطلب رو بیشتر در نظر بگیرن،همشون با هم شهید شدن... این فقط یه یاد آوری بود نه چیز دیگه! این هم هممون میدونیم که اونا برای نام شهید نشدن ولی وظیفه ما چیز دیگس.

«(این قسمت بعدا اضافه شده:) یکی از همرزمان شهید کاظمی در این ضمینه پاسخ داده اند:اگر انتقاد می‌ شود که‌ چرا در ماههای‌ گذشته‌ فقط و فقط از شهید کاظمی‌ یاد می‌ شود، این‌ ذهنیت‌ ایجاد نشود که‌ دیگر شهدا‌ و فعالان‌ عرصه‌ دفاع‌ مقدس‌ فراموش‌ شده‌ اند بلکه‌ این‌ خود مقدمه‌ ای‌ برای‌ شناخت‌ شهدا‌ و رزمندگان‌ هشت‌ سال‌ دفاع‌ مقدس‌ است‌‌.

اینم نوعی جوابه...»

پارسال سال پاسخگویی بود،البته به فرموده آقا مسئولین نظام اسلامی باید همیشه پاسخگو باشن،این دفعه یکی از مسئولین عالی رتبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بسیاری از سؤالات من و شما پاسخ می دهند، حتما ببینید، حدس نمی زنید کیه!

با کسب اجازه از منبعش:

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آقای هاشمی رفسنجانی بر روی صندلی داغ نشست

اولین قسمت از کار ضبط تلویزیونی مصاحبه آقای هاشمی رفسنجانی با برنامه صندلی داغ انجام شد.

قراره این برنامه در ایام دهه فجر پخش بشه.

یا حق


- کلمات کلیدی:

- گردآورنده: حسین شهیدی - شنبه 85/10/23 - ساعت 11:6 صبح  

نظرات دیگران()


لیست کل مطالب(غیر از بایگانی شده ها)
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب
لبیک یا خامنه ای
نماز جمعه وحدت بخش پس از نا آرامی ها
گفتمان امام خمینی(ره)-1-
گفتمان امام خمینی(ره)-2-
گفتمان امام خمینی(ره)-3-
گفتمان امام خمینی (ره)-4-
[عناوین آرشیوشده]